Thursday, June 18, 2020

Kerana Cita-cita @Cinta

Assalammuallaikum,
   Agak berkurun lamanya kau pergi tanpa berita,aku d sini masih menunggu dengan penuh setia..Setia pada sebuah pertemuan yg tidak menjanjikan apa2 kepastian.MUNGKIN masa sudah berlalu dan aku tidak lagi setia menanti sebuah pertemuan yg tidak menjanjikan sebuah kepastian.Aku juga insan biasa yang bukan malaikat utk terus menunggu setelah kamu menghilang tanpa berita.
  Atas alasan apa jawapan yang perlu aku senaraikan kiranya aku yg bersalah membuat keputusan melupakan cerita semalam antara kita.....luahan hati irdina.Hubungan suci itu tergantung dan aku menganggap aku bukan siapa lagi dlm hatimu.
   Kita masing masing membawa haluan dan rahsia hati  ini tanpa jawapan yang aku kira sudah berakhir sampai d hujung kuliah.DAN KIRANYA KAMU TERBACA nukilan ini ,inilah jawapannya.TIDAK PASTI.

No comments:

Post a Comment

Kerana Cita-cita @Cinta

Assalammuallaikum,    Agak berkurun lamanya kau pergi tanpa berita,aku d sini masih menunggu dengan penuh setia..Setia pada sebuah pertemu...